Cansu-2600 3 kere girdim çıktım yürüdüm tuvalete gittim tetlı yedim en sonunda doktor baktı baya 40 dakka sonra bunaldı heralde keyfine göre çocuk kardiyolojiye yönlendirdi bebeğin kalbine eko çekilcek dedi beni bi telaş aldı aynı gün içime sinmedi özele gittim bebeğin kalbinde bi sorun var galiba eko çekilmemi istedi doktor dedim baktı baktı hiç bir sorun yok dedi çok şükür eğer özele gitmeseydim 1 ay sonraya vermişti sekreter randevuyu o 1 ay geçmezdi kimisi de kalbi delik olabilir dedi iyice kötü olmuştum ama dediğim gibi çok şükür bi sorun yokmuş