Beybiik Yell hayır bende sadece şeffaf ve yoğun bi akıntı oldu bildim direk bu nisan dedim hastaneye gittim direk sezeryana alındım zaten sezeryan istiyordum
gozdexx Yell biraz daha takipte kalalım bence yoğunlaşacaktır bende de vajinada batma gibi bi his var
elifdiyorkii esss_92 akıntınız sarı beyaz sümüksü jel gibi miydi? bir de akıntıdan sonra nasıl doğum başladı
gulesergurgen esss_92 Gözünüz aydın, iyisinizdir inşallah 🙏 Doğum kendi mi başlamıştı yoksa doktor çağırdı demiştiniz suni sancı ile doktor mu başlattı?
gulesergurgen Beybiik Doğum ile ilgili konuşmadık hiç normal yapabilmeyi çok istiyordum ama bebek dönmedi . Şuan 37 oldum yeni sezeryan için de erken zaten.