Elanurakgun22 Ayaz_Aybars_mom kız daha 1 hafta önce gittim veganın arkasında kalıyor benzinliğin yanında
Ayaz_Aybars_mom Elanurakgun22 hala faliyettemmi orasi bilmiyorum ama yeni optimet orda degil suan eski yerde ne faliyet var onuda bilmiyorum
Elanurakgun22 Merve3459 Recai bey gidilmemesi gereken biri bestami beyde garipmiş Hakan beye aldım Umarım o iyidir oda ilgisiz olursa son kez doktor değiştiricem artık şansıma kalmış birşey
Elanurakgun22 Ayaz_Aybars_mom yeni olanı biliyorum oraya da gitmiştim ama küçük olan hala devam ediyor 1 hafta içinde kapanmadıysa eğer 😂
Ayaz_Aybars_mom Elanurakgun22 yok ya kapanmamistir o zaman 😃 ben tasininca kapandi orasi diye biliyodum
Kadereymen12 Ayaz_Aybars_mom belkide olabilir ama devletteki doktorlar hep öyle ya baslarindan atmak için herseyi yapiyolar
Alisde Elanurakgun22 eğer uzak gelmezse tekirdag fehmu cumalioglu sehir hastanesine gelebilirsiniz doktorlari ebeleri cok iyi durumda
Elanurakgun22 Alisde çok uzak kalıyor bana cnm ben çerkezköydeyim normalde burda bulamıyorum o yüzden çorluya geliyorum mecbur
defneomer Alisde merhba ben oraya gıdıyorum bütün doktorları denedım normaller ama ıyı dedıgınız varmı acaba
N-altuny Ayaz_Aybars_mom bende ali hocaya gidiyorum sizleredr tavsiye ederim gönül rahatlığıyla, sağlıcakla gelsin bebeginiz🤍🤍
Ayaz_Aybars_mom N-altuny ay gercektenmi bunu duymak sevindirdi ilk kez gidicem bende 12 sinde insallah kalp atisi vs duyarim zamani uzatiyorum daha garanti olsun diye ama ali beyi tavsiye uzerine duydum hic gitmedim dha
Merve3459 Minikveannesi2 evet memnunudum güler yüzlü sorduklarıma açıklayıcı cvp veriyordu devlette doğum yapacak olsam devam ederdim bi sıkıntı yaşamadım
aysenurgokmen Çorlu da Ezgi Demirkaya Aktaş. Çok tatlı biri, her soruya cevap verir. Çorluda ilk 3 e alırım, gerçekten çok memnunum ♡ Devlet hastanesinde şuan. Şiddetle tavsiye 🌸
urasserife aysenurgokmen ezgi hanıma bende gittim geçen hafta gerçekten çok tatlı ama normal doğumda ebeler ön planda olduğu için çok tedirginim iyi olduklarına emin olsam orda doğurucam ama çok korkuyorum kötü ebeye denk gelirsem diye