Yumurtlamadan sonra 11.gün kan testim 13.5 çıktı bana da kesin gebesin diyemiyorlar çok erken olduğudan ama aile hekimim 2üstünü gebe sayıp ona göre hareket et demişti kan verirken. 2.30 referans aralığı mı yoksa senin değerin mi acaba orasını bilemedim. Yarın yeniden kan ver bence. Ben de öyle yapcam :) aynı şekilde benimde kan sulandırıcıya başlamam lazım erken öğrenmem önemli.