Adet gecikmesinden 3-4 gün sonra 181le öğrenmiştim. Şuan 30 haftalık. Bebeği görmek icin 7. Haftayı beklemistik. Benimki geç döllenmeydi simdiki aklım olsa geciktikten sonra minumum 1 hafta beklerdim. Çünkü öğrenincede boş mu dış mı diye kendini yiyorsun