Dilarac ahh başın sağolsun canım. Bende eylül ayında kaybettim 19 haftalık ve bende gördüm. İyi ki de görmüşüm. Sana bu acı dinecek diyemem ama alışacaksın imtihanın çok ağır Rabbim kolaylaştırsın🤲🏻 Yeniden çiçekleneceksin inan bana ben 2.5 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 31+2 deyim. Sorsan bana hala kızımı özlüyorum hala. O ateş hiç sönmeyecek ama belki bu kez kucağıma alabilir koklayabilirim diye dua ediyorum. İnan hangi evladını kaybetmiş anneyi görsem haykırarak ağlayasım geliyor ama bu günlerde geçicek canım buraya gelip sende yazıcaksın içini dök içinde tutma ben o hatayı yaptım psikologtan yardım aldım gerekirse sende al ama içinde tutma canım. Bak burda bir aileyiz iyi ki iyi kalpli insanlar var burda bizi bizden başkası anlamaz