Dilarac 11 aylıkken kaybettim oğlumu, her anı dün gibi aklımda. Rabbim geciktiriyosa güzelleştiriyodur derler bende buna inanıyorum artık, şimdi yine hamileyim Rabbime emanet ettim ne gelirse başım üstüne.
Eminim sende en doğru zamanda sağlıkla tekrar bu duyguyu yaşayacaksın 🙏🏻 Başın sağolsun, Rabbim sabır versin ❤️