metemom_ gokyuzu777 mamaaura krem kullanıyorum yağlar tüylenme yapıyor 32. Haftadayım şuan çatlağım yok
Emel5805 @gokyuzu777 kız sen ne çatlak kremi arıyorsun daha yeni hamilesin biz senden öndeyiz öyle şeylere ihtiyaç duymuyoruz bizimi kekliyorsun sennn
gokyuzu777 Emel5805 canım kullanmak lazım benım arkadasıma eczacısı çatlamaya meyilli vücutlar 2. Ayda kullanmaya basmalı demis ve o da çatlamamak icin biooil kullanmaya başlamış almakta fayda var bence. Lieraca göre daha makul fiyatı ki her seye zam geliyor son haftaları beklememek lazımm
Yeniyeniden gokyuzu777 lierac bende duydum 1600 tl için çatlama derim hatta ikisininde alirdim kullanirdim
beyhudeanne gokyuzu777 Bio Oil kullanıyorum, 30.haftadayım. Hiç çatlağım yok, belki de henüz erken ama çok memnunum. Bereketli de bir ürün, indirim oldukça stokluyorum ilerisi için de.