Aslında bu kremlerin mucizevi bir etkisi yok. Yani nemli tuttuğunuz sürece ne kullandığınızın pek bir önemi yok. Ben de krem almadan önce biraz literatür taradım makaleler ne diyor diye. Halihazırda çatladıysanız ona çok yapacak bir şey yok daha fazla çatlamamaya öncelik verebilirsiniz. Ben 3.aydan itibaren bio oil kullanıyorum şu an 28. Haftanın içerisindeyim ve çatlamadım henüz. Bu arada basen ve göğüslerimde liseden beri olan derin çatlaklarım var. Yani vücut yapım çok müsait çatlamaya. Her gün kullanıyorum 1 kere ama gergin hissediyorsam karnımı ve ufaktan kaşınıyorsa tekrar sürüyorum. Lierac a o kadar para vermeye değiyor mu hiç emin değilim 😬