Zumrut___ Allah Allah demek kuruluk olmasa da olabiliyor siz kaçıncı haftadasınız
Lavin___ evet ağrı oluyor malesef :) 33. Haftayım
Alparslanmom__ yaa demek ki oluyor normal hepimiz için geçmiş olsun inşallah 😞
Zumrut___ size de geçmiş olsun 😞