Lavin___ 24+2’deyim 3-4 gündür böyle ilişki sırasında da acı oldu akıntım hiç yok sanki bi anda bitti şimdi de idrarı yaparken özellikle, kuruluktan canım acıyor(enfeksiyon yok iki gün önce bakıldı) ne yapmak gerekiyor buna ya 😞
Rabia_minnak Lavin___ enfeksiyon olabilir bende 20 iç haftalarımda doktora gittiğimde enfeksiyon yoktu 2 gün sonra bende de sorun olunca tekrar gittik enfeksiyon oluşmuştu maalesef ki
DNZMHMHT Lavin___ canim afedersin iliski esnasinda kadinimzevk suyu akmazsa asiri kuruluk oluyo ve icten tahris oluyor yaniyoe agriyor hatta kasiniyor da bazen yani ben mesela arada oyle olduginda hametan kasimtisi icinse travazol suruyordum ama simdi sen gebesin bence doktora gittiginde urumu oldugu gibi anlat desi iliski esnasinda bende kuruluk olustu ve zorlandim ondan sonra boyle oldu dersin ona gore muayene edrler bence.cunku direk nornal sikayetlerle gidince direk enfeksiyon mantar suphesiyle yaklasiyorlar. senin iliskiden olsugunu onlara ozellikle belirtmen gerek
Zumrut___ Lavin___ ne yapılır bilmiyorum ama benim akıntım var kuruluk yok ama yinede ilişkiye giremiyorum canım çok canıyor çünkü
Lavin___ Rabia_minnak bir de hamilelikten önce geçirdiğim için biliyorum bu enfeksiyon yanması gibi değil pişik gibi bir acı ama içinde
Zseda Lavin___ vajinal enfeksiyondur,ona da muayeneyle bakıyorlar. Ama sizin bahsettiğiniz şey sanırım kuruyken ilişkiye girdiniz,yani islanmamistiniz? O da sizi zorladi ve tahriş etti ?
Lavin___ Sevvalll42 yok tam tersi akıntı yok hiç😞 kuruluktan oldu sanırım kuruluğa ne yapmak gerekiyor onu bilemedim işte
Lavin___ Zseda evet böyle başladı aslında. Ben de ilişkiden oldu geçer diye düşündüm 4 gün geçti değişme yok tahrişin iyileşmesi bu kadar uzun sürer mi
Zseda Lavin___ sürer ya bende de olmuştu çünkü. Gebelik olduğu için her şeyi kullanamıyoruz kadin dogumcunuza Bi söyleyin rahatlatmak için belki krem verir
Lavin___ DNZMHMHT teşekkür ederim tatil yolundayız tam da cuma kontrolüm vardı ama geçer diye düşündüğüm için söylemedim doktoruma
DNZMHMHT Lavin___ anladim baktin seni cok zorluyor agrisi eger arayarak doktora ulasabiliyorsan arayip durumu iza et belki eczaneden normal alabilecegin bi ilaci da önerebilir sana