Ozlemtna 36haftalik olduk bende aynı durumdayım saatlerdir rahat yatamadım en son ishalim gitti şuan gaz sancısımi normal sancimi anlamaya çalışıyorum ama akşamdan beri düzensiz bir sancı var bebek kasılmaları da var ikinci doğumum olmasına rağmen anlayamadım yatamadım da gece gece rezene çayı demledim icicem rahatlatır geçerse doğum değildir geçmez böyle devam ederse muayene olmaya gidicem