Ozlemtna Arkadaşlar 38. Haftamdayim sancı geliyor düzenli değil ama 10 dk 15 dk yarım saat 5 dk böyle bu saat oldu uyuyamiyorum dogum sancisimi bu sizce kontrolüm perşembe günü başka hiç bir belirtim yok şu gelmesi nisan filan yok
KbK Ozlemtna şuan aynı durum bmde de var dünden beri pembemsi ve kahverengi lekelenmeler oluyor geceden beri de 5 dk 10 dk ya bi sancı geliyor 1-2 dk içinde de geçiyor doktora gitmem lazım mı yoksa biraz daha mı beklesem bilemiyorum
Cennet-polat Ozlemtna 36haftalik olduk bende aynı durumdayım saatlerdir rahat yatamadım en son ishalim gitti şuan gaz sancısımi normal sancimi anlamaya çalışıyorum ama akşamdan beri düzensiz bir sancı var bebek kasılmaları da var ikinci doğumum olmasına rağmen anlayamadım yatamadım da gece gece rezene çayı demledim icicem rahatlatır geçerse doğum değildir geçmez böyle devam ederse muayene olmaya gidicem
Ozlemtna Nişan geldi 4 gibi sancim var gece hiç uyumadım nolur gören dua etsin bana çok korkuyorum 🤦♀️
Baycam Ozlemtna korkmayın ne güzel hayırlsıyla kavuşacaksınız sıcak duş alın yürüyün pilates topu üstünde zıplayın eğilip kalkın sancılarınız sıklaşırsa doktora gidin rabbım sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
xhbgns Ozlemtna Korkmayın nişandan hemen sonra doğum olmayabiliyor nefes egzersizleri yapın doktorunuza bilgi verin sancılarınızın sıklığı 2-3 dkya düşerse acilden giriş yapın mutlaka
Ozlemtna Baycam sancı geldikçe skuat yapiyorum sancim geliyo ama çok düzenli değil yapabilecekmiyim bilmiyorum evde kalabilirim.kadsr kalmak istiyorum ama dayanabilirmiyim bilmiyorum korku panik 2. Dogumum olmasına rağmen çok fazla amin Allah razı olsun dualarınızda banada yer verdiğiniz icin inşallah sağ salim kucağıma almakta nasip olur
Ozlemtna xhbgns ilk kızımda nisan geldiği gün yatis yapıldı suni sanciyle doğum olmuştu o yuzden o ani yasadim sanki bunda kendi sancimla gitmek istiyorum sancim da var ama düzenli değil bbekliyorumara ara geliyo bakalım
Satisati Canım eğer doğumu devlette yapacaksan sancıdan yürüyemez hale geldiğinde terden gözünü acamadigin zaman git acele etme evinde rahat rahat sancini çek ne zaman suyun geldi sancılar beş dakikaya indi o zaman koş sağ salim kucağına al inşallah
Ozlemtna Satisati özelde yapicam ama yinede müdahale edilmeden kendi sancıları olsun istiyorum ilk doğum suni sanciydi çok zordu bunda kendi sancısı yaşamak istedim ama dayanabiliecekmiyim bilmiyorum geldimi agri nevrim donuyo
Ozlemtna KbK ben şuan evdeyim ama dayanamayan gibi olursam gidicem siz kendinizi daha iyi bilirsiniz ilkdogummu
KbK Ozlemtna evet ilk doğum bende şuan dayana bildiğim için gitmiyorum ama ilerlerse bende gidicem birazdan da doktoruma bi yazıcam insan ilk olunca geç kalmaktan korkuyor
Ozlemtna KbK korkmayın ilkse hemen olmaz zaten sakın kalmaya çalışın benim 2. Bende acemi gibiyim ama