TgceDfne bana yemek tabağımı taşıtmıyorlar sana nasıl izin vermişler 😅 riskli gebelik ama benim o yüzden. Bu arada telaş yapma cidden zamanı gelince doktoruna gidersin. Kötü bir cümle ama yazayım. Benim 3 ayım böyle geçti çünkü. Bebeğin düşeceği varsa sen yerinden kalkmasanda düşer. Eğer bu hayata geleceği varsa da sen ağırlık taşısan, sek sek oynasanda o bebek sana tutunur doğar. Yani dualarımız sağlıklı, huzur dolu bebeklerimiz için 🙏🏻