Neferut yaaa hiç sorma 😅bende bekarken kardeşlerimle kiraz yedik hemde baya bi yedik yani Dış kısımda da hiç Kurt deliği yok ha
Sonra ben dedim hele dur bi içine bakayım bisey var mı açtım Kurt🤢 dedim bisey olmaz bunda tek vardır zaten başka bi tane açtım onda da çıktı. Bir tane daha açtım onda da çıktı. Yani anlayacağınız hangisini açtıysam hepsinde çıktı sonra biz yemeği bıraktık tabi ben diyorum midemi Çamaşır suyuyla yıkayın, kusucam şimdi🤣😅 o kadar ki tiksiniyorum
Ben o günden sonra artık hiç ağzıma sürmedim
Bu yıl yine başladım yemeğe ama önce içine bakıyorum 😅😅