İlk gebeliğimde hiç içmedim hep de kınardım 11 yıl sonra şimdi yine hamileyim Bende bırakamadım malesef. Kınamamak gerekiyormuş.. gebeliğim planlıydı duyar duymaz bırakırım dedim ama başaramadım. Gündüz hiç aklıma gelmiyor akşam oldu mu öylece oturup onu düşünüyorum. Günde maksimum 3 tane içiyorum. Doktoruma söyledim erken doğumu tetikliyor dedi hiç kızmadı empati kurdu uzun uzun konuştu 20. Haftadayım bi kaç gündür ağzıma sürdüğüm anda tansiyonumu düşürüyor bence. Böyle böyle tiksinirim inşallah diye beklemedeyim. Bi kaç gün sonra detaylı ultrasonum var çok korkuyorum herkes sevinir bebeği göreceği için ama ben panik haldeyim.. o doktora söylemeyi düşünmüyorum çünkü onlar riskli gebelik doktoru olduğu için doktorum onun kadar sakin karşılamayacağıni söyledi