Maviss718 benim bebe de hep aşağıdaydı. Ben de post açmıştım bunla ilgili. Bel ağrısı yapıyor çıkmayacak mı yukarı diye. Şimdi 36. Haftaya girdik. Kaburgama tekme atıp ağzımdan çıkacak sanırım. Doğmak için asla aşağı inme derdi yok gibi. Beni gören ay canım sen daha doğurmazsın bekleme karnın çok yukarda diyor 🥺 yani doktorunuz sorun var demediyse yoktur.