Maviss718 ilk gebeliğim d benimde aşşadaydı erken doğum riski olur diye doktorum sürekli yatmamı önerirdi ama allasa olması bi yönden iyi doğumu kolaylaştırıyor gerçekten 🙊 şuan ikinci gebeliğim bu da aşşada dinlenmemi öneriyor doktor biraz sizde dikkat edin kendinize su gibi de doğumumuz olur inşallah 🥹