Merhaba benim de bebeğim bir ayına girecek sütüm az olduğu için başından beri mamayla destekliyoruz acil olduğu için eczaneden almıştık bayram tatiliydi wee baby aldık ama çok hızlı akıyor bebeğim bunu alıştı galiba bugün memede süt azalınca bırakıyordu ağlayıp geri emiyordu bende biberonu değiştirmek istedim philips avent 1 numara yavaş akıyorsa onu almak istiyorum gerçi bebeğim de onu alır mı bilmiyorum