sudes16 avent biberonların akışları gerçekten çok yavaş benim bebeklerim küvezde kaldılar ordaki biberonlar bildiğimiz marketlerde satılan biberonlardandı hemen on dakika da 60 ml mamayı bitiren bebekler eve geldik aynı ölçüyü iki saatte bitiriyorlardı işte herhalde memeye benzetmeye çalışmışlar emerken anne memesinin akışıda bu şekildeymiş bence olması gereken yavaş olması daha küçük Allah korusun hızlı akışlı olursa genzine falan kaçma olur bence aynen devam edin