Arkadaslar eskiden kuru mayayla hamilelik testi yapjyorlardi. Bende bunu kizim olmadan once deneyim dedim.idrar ve kuru maya karisdiginda kopuruyorsa hamilesiniz.oluyor.ne kadar dogru bilmiyorum ama.O zaman kopurmusdu.sonra yarini test aldim gebe oldugumu oyrendjm.gebeljkden subhelenmisdim.bu gun denedim sisdi.kopurdu.test aldim 2 tane hafif cizgi cikdi. doktora gittim ultrasonda kese gorunmedi .kan sonucu verdim. Onu brkljyorum:)