aybarsaybuke ben 2 Ay sonra regl olamıyorum diye doktora gittim. Ondan öncesi zaten 40 gün lohusalık yaşadım ara ara kanamaları oldu ama lekelenme tarzında. Doktor adet söktürücü ilaç verdi onu kullandım bittiğinde aşırı derecede kanamam oldu yarım saatte ped değişiyordum. Aferdersiniz ama her klozete oturduğumda avuç içi kadar pıhtılar düşüyordu. Korktum gece acile gittim iyice artınca. Durumu anlattım. Doktor vajinal muayene yaparken düşürdüğüm parçalardan biraz daha büyük ve çok sert bir parça eline geldi sıkışmış bende onu atmamışım. Bana gösterdi böyle büyük parça çıktımı hiç diye hayır dedim eliyle baya bi baktı plesenta kalıntısıı dedi. O gün hastanede yattım kanama kontrolu yapıldı sonra bitti hiç ne parça ne kanamam oldu. Ertesi Ay normal regl oldum. Doktorda içeride parça kalmış dedi ultrasonla bakıldığında gözükmüyordu çünkü vajinanın girişindeymiş spekulum takınca düştü direk. Sonrasında tekrar kontrole gittiğimde betam sıfırlanmıştı. Ondan önce hep yavaş yavaş düşüyordu ama asla sıfırlanmamıştı. O parça hcg değerini düşürmüyprdu yani