Acelyadamar23 ıyi de canım.23 yaşındasın benle yasitsin sigaranın zararlarını doktor mu söyleyecek sana sen bilmiyor musun? Okulda kamu spotlarında sigara paketlerinin üstünde bile hamilelikte olusabilecek zararlar söyleniyor. Ne demek pek bilgim yok.. Internet devrndeyiz aç bak. Sigara içmek de ziyade, ilk gebeligim pek birşey bilmiyorum bu konuda demen daha da sınır bozucu. Hayır benimde ilk ve sigaranın zararlarıni biliyorum yani doktorun bunu bana demesine gerek yok..Allahtan ben içmiyorum.