Shrrife Acelyadamar23 bırakmamak net vicdabsızlıktır bunu yımşatabilecek hiç bir bahane yok. Ben 10yıl sigara içtim gübde 1buçuk paket evlwndiğim gün azaltmaya başladımartık ağzıma sürmüyorum. Bunun bahanesi yok iradesizliği var...
Rvyd Acelyadamar23 Acelyadamar23 ben bırakamadım ama günde yarın içiyorum eşimde zaten izin vermiyo bazen ondan rica edip içiyorum 😔😔
Seda54 Acelyadamar23 bebeğini düşün canım vicdanın elvermez zaten ona zarar verdiğini düşünerek bende kullanıyordum ama hamile kalınca bıraktım inşallahhhh sende bırakırsın
Brlgry Acelyadamar23 şu sigara postlarından gına geldi artık yaa bunun aciliyeti ne ve nasıl bir tavsiye istiyorsun al paketi kır at çöpe başka yolu yoookkkk 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Arama yerine yazmayı denesen dolu post var zaten bu konu hakkında istemediğin kadar 🤦🏼♀️
zeynepsalgar1 Shrrife bende içiyordum nefret ediyorum şu an yanımda içenlere bile tahammülüm yok.. insan sadece bırakmak istesin, bebeğinizin sizin için yaptı ilk iyilik❤️
Shrrife Rvyd eşinden değil bebeğinde rica etmelisin ama onun söz hakkı yok kendini onun yerşne koy belki içmemeni sağlar...
Acelyadamar23 Rvyd Bırakmak zor ama bebek için şart çok zararlıymış Bende yeni öğrendim bırakamadım ama azalttım 1 2 güne tamamen Bırakıcam inş 🙏🙏 Allah yardım etsin inş nefret ettirsin
oguzs Size şöyle soyliyeyim arkadasim 33 haftalik hamileydi. Sigarayi birakamadi. Dun muayeneye gittiler ve doktor acil sezaryana aldi. Sigaradan oturu gelisim geriligi olusmus bebek 31 haftalik gorunuyodu. Isterseniz icmeye devam edin. Bu tavsiyesi alinacak bi konu degil. Ben gunde 1 paketten fazla icerdim hamile oldugumu ogrendigim andan itibaren aninda biraktim. Aylar sonra bi firt cekeyim dedim kusacaktim
Acelyadamar23 oguzs malesef ki bazı şeyleri bilmeden buraya yazıyoruz 23 yaşındayım ilk gebeliğim pek bilgim yok zararlı şeyleri bilemiyorum açıkçası ne derece zarar verir bunuda araştırarak öğreniyorum
Ozlemsvr Acelyadamar23 ıyi de canım.23 yaşındasın benle yasitsin sigaranın zararlarını doktor mu söyleyecek sana sen bilmiyor musun? Okulda kamu spotlarında sigara paketlerinin üstünde bile hamilelikte olusabilecek zararlar söyleniyor. Ne demek pek bilgim yok.. Internet devrndeyiz aç bak. Sigara içmek de ziyade, ilk gebeligim pek birşey bilmiyorum bu konuda demen daha da sınır bozucu. Hayır benimde ilk ve sigaranın zararlarıni biliyorum yani doktorun bunu bana demesine gerek yok..Allahtan ben içmiyorum.
oguzs Bi de derler ki "doktorum gunde 3 taneye kadar icebilirsin" dedi. Ya birakamayan sizlersiniz doktor icme dese bile iceceksiniz. Insanlar da sizi strese sokmamak icin eh hadi en kotu ihtimalle 2 3 tane ic diyo. Benim doktorum sigarada pazarlik olmaz demisti cok hakli
Acelyadamar23 Brlgry uygulamayı yeni indirdik bilmiyoruz doğal olarak bu kadar kırıcı olmaya gerek yok
oguzs Acelyadamar23 sigaranin yetiskin insanda nasil etki ettigini tv den bile duymus olman lazim. Bebegin senin kaninla beslenecek sen dusun.
Brlgry Acelyadamar23 katılım tarihine bakmadım k.bakma sende ilerde anlarsın demek istediğimi kırıcı amaçla söylemedim ben bırakamadım bu arada sigarayı inşallah Allah tiksindirsin kurtulursun
Shrrife zeynepsalgar1 kesinlikle katılıyorum size söz hakkı olmayan bi canlıya işkence etmekten başka bişey değil