Mozi1605 canım bende tüp bebek yaptırdım transferden 1 hafta önce başladım bu dedigin igneye gebede kaldım ikizlere hamileyim 8 hafyalıklar suanda, 5 haftalık felanken aşırı kanamam oldu o yüzden bırakmak zorunda kaldım kalçadan igne verdiler bana düşük riski için eger böyle birley olmaysaydım 12. Haftaya kadar vurulacaktım