ZeyneppppGucer Gizem1992 böyle nasıl anlatsam parmağınla göz pınarından kirpik diplerine dışa doğru gezdir sanki topak topak tomurcuklar varmış gibi geliyor ele yani bana öyle oldu 🤭
Gizem1992 ZeyneppppGucer yaptım ama anlayamadım daha önce nasıldı onu da bilmiyorm ki kıyas yapayım 🥹 ama göğüsteki tomurcukları farkettim dün
Gizem1992 ZeyneppppGucer teste neden çıkmıyor adette gectı onu anlamadım atayım bakın sıze cuma yaptığım testı
ZeyneppppGucer Gizem1992 siz atın bakayım anlayabilirsem 4 gün bazen erken olabiliyor sonuç için benim 1 hafta gecikmişti ama barizdi silik çizgim
ZeyneppppGucer Gizem1992 ay var gibi geldi bana umutlandırmayayım ama en iyisi kan sonucu tabi ben silik çizgiden 2 gün sonra bi test daha yapmıştım çizgi netleşmişti kanı sonra vermiştim kesin bileyim diye
ZeyneppppGucer Ceylin07 bir anda koyulaşıyor benim de mesela sızı ve kaşıntı gelince de rengi açılıyor pembemsi bi renk alıyor kahverengi yerler ve biraz daha yumuşak oluyor o vakitlerde süt mü çoğalıyor pek anlayamıyorum da
ZeyneppppGucer Gizem1992 bu kadar testlerde silik çizgi zor görünebiliyor net de olmuyor zaten ama erken gebelik testlerinde silik çizgi olsa bile hafif belli oluyor keşke erken gebelik testi yapsaydınız bilirdiniz direk
Gizem1992 ZeyneppppGucer bunu adetim 2 gün geciktiği zaman yapmiştim 2 gün daha geçti artık pzrtesi kan vereyim die düşündüm ama kanın çıkmasını bekleyene kdr kaset test yaparım die düşünüyorum 😊
Booksandcats ZeyneppppGucer ergenliğimde çatlamıştım ben de kalçamla bacak içlerim o dönem gitmişti memeler de elendi bi karnım kaldı onu da bu küçük sıpaya feda edicem canı sağolsun 🤣
ZeyneppppGucer Booksandcats ay canları sağolsunda gerisi hiç mühim değil sonuçta bi can getiriyoruz dünyaya haliyle her anlamda değişiklik tabiki yaşayacağız kocalar da beğenmezse versinler parayı yaptıralım ayol ben öyle diyorum hep 😁😁😁🤭
ZeyneppppGucer Gizem1992 adete daha varken hiç denemedim ben plansız bi gebelikte benim ama 1 hafta sonra erken gebelikte silik çizgi direk çıktı zaten 3 4 gün sonra da kan verdim beta baya yüksek çıkmıştı
ZeyneppppGucer NKaratk bende bugün anneme sordum normal midir diye sen yine de doktoruna sor dedi bazen kayboluyor ama sızı olduğunda belirginleşiyor baya sorsammı bilemedim
Gizem1992 ZeyneppppGucer Kan verdim ama sonuç hemen çıkmaz dediler bnde test yaptım bu şekilde çıktı damlatr damlatmaz zaten hissediyorum hamıleyim bulantm da var