ZeyneppppGucer Hamileliğin 7.ayındayım göğüslerimde kahverengi kısımlarında her ikisinde de küçük küçük kabarıklıklar var kafama çok takıldı böyle bişey yaşayan var mı aranızda acaba doktora söylesem mi ki acaba önemli bir şey midir?
Gizem1992 ZeyneppppGucer kzlar benim de adetim geçti 4 gün aynı şekilde benim de göğüs ucu etrafında minik kabarcıklar var daha öncesı yoktu sankı yanı yeni farkettim bu hamilelik belirtisi de olabilr mi ya cuma sabah test yapmiştim çıkmadı yanı çok ince belli belirsiz bi çizgi vardı pzrtesi kan vericem bakalm
Booksandcats Tomurcuk gibi oldu benimkiler de gayet normal bir durum bebeğimize hazırlık yapıyor vücudumuz hiç telaş yapmayın ben de 7 aylığım aynı şekilde bende de durumlar 😊
ZeyneppppGucer Booksandcats evet benimki de öyle herkeste olmuş anladığım kadarıyla normaldir o zaman 🤭
Niless- Bende de var hatta bazen duştan çıkınca sert oluyo kabarcıklar bazen yumuşacık olup kayboluyo gibi, normal olduğunu düşünüyorum bende
ZeyneppppGucer Niless- evet evet bazen sertleşiyor pembeleşiyor göğüs etrafı bazen de yumuşuyor herkeste olduğuna göre normal o zaman sizde de kaşıntı ve sızlama başladı mı acaba
Booksandcats ZeyneppppGucer normal bence dediğiniz gibi hatta renkli kısmı biraz yayıldı rengi koyulaştı meme uçlarım büyüdü eskiye göre daha neler olacak bilmiyorum ama şimdilik böyle 🙈
ZeyneppppGucer Booksandcats ben kaşıntısı ve sızlaması için lansinoh göğüs ucu kremi aldım başladım bugün bakalım eczacım da 1 2 ay önceden başlanan daha iyi oldu emmeye başlayınca daha rahat edersin dedi
Booksandcats ZeyneppppGucer ay evet tatlı tatlı bi kaşıntısı oluyor bazen dayanamıyorum 🥲 siz kaç haftalıksınız ben 28deyim 36dan sonra mı kullansam acaba diye düşündüm ben de aldım kremi de duruyor şimdilik açmadım
ZeyneppppGucer Booksandcats ben Şu an 31 haftalığım 1 hafta oldu benim kaşıntı ve sizi başlayalı bugün başladım bende kreme artık bi sorun olmaz diye düşünüyorum ama ya emzirirken bile kullanılan bi kremmiş sonuçta
ZeyneppppGucer Booksandcats aman kaşımamaya çalışın kaşıyınca oluşurmuş çatlak bende sabredemediğim zaman avuç içimle hafif ovuşturarak kaşıntıyı atlatmaya çalışıyorum😁
Booksandcats ZeyneppppGucer ay evet karnım hepten gerildi eli kulağında gibi geliyor bana her an çatlayabilir vıcık vıcık yağlıyorum her gece ama biraz da genetik sanırım bazı şeyler memeler çoktan iptal ama yarıldılar 🤣
ZeyneppppGucer Booksandcats ay bence de genetik ya 😁 benim göğüslerimde henüz bi çatlama olmadı karnımda aynı şekilde yağlama falan da yapmadım hiç bu haftaya kadar annem doğurunca olacak o çatlaklar karnında diyor ama inşallah olmaz 🤭 işin garibi benim popom da çatlaklar oluştu bacaklarımda kilo alıp vermekten dolayı bekarkenden beri var ama fazlalaştı onlarda 😁🤭
Booksandcats ZeyneppppGucer ergenliğimde çatlamıştım ben de kalçamla bacak içlerim o dönem gitmişti memeler de elendi bi karnım kaldı onu da bu küçük sıpaya feda edicem canı sağolsun 🤣
ZeyneppppGucer Gizem1992 şeyi de deneyebilirsin ben kirpik diplerimden tahmin ettim tomurcuk tomurcuk gelmişti parmağıma kirpik diplerim vardır inşallah rabbim gönlüne göre versin♥️
Gizem1992 ZeyneppppGucer mide bulantım da var mesela sabah bulantı ile uyandım nezaman WC girsem o an hep bulandı midem
ZeyneppppGucer Gizem1992 böyle nasıl anlatsam parmağınla göz pınarından kirpik diplerine dışa doğru gezdir sanki topak topak tomurcuklar varmış gibi geliyor ele yani bana öyle oldu 🤭