Bebegimgeliyor10 canım benim 16 temmuz gecesi aşırı şiddetli ağrım oldu halbuki hiç kanamam vs yoktu ağrım dayabileceğim gibi değildi. Hastaneye kaldırıldım o gece ağrı kesicilerle durdum sabahta kürtaj oldum artık 9 + 3 teydi ama kese 6 haftada kalmıştı ve bebeğe dair hiçbir şey yoktu. Şimdi kürtaj sonrası kontrolüm var bakalım ne diyecek