Merhaba geçen hafta cumartesi gitmiştim 9mm kese vardı bebek yoktu bugün gittim 7+1 deyiz kese 13 mm olmuş ama yine bebek yok vajinal yoldan da baktı ama gözükmedi boş gebelik olabilir haftaya tekrar bakıp kesin tanı koyabiliriz dedi daha erken olduğu için mi anlayamadım ama çok moralim bozuldu var mı durumu yaşayan