Mavilik yaaaaa ben ilk günden beri hep ters durduğu için (22.hafta ayrıntılı ultrason dahil) asla dönmeyecek diye ödüm patlıyordu 😁bir de herkes dönerken hissedersin dediği için hep bekledim, hatta kontrole giderken arkadaşla konuşmuştum dönmediği için sezaryen günü verebilirler diye, bir hafta içinde dönmüş hissetmedim 😁😁 ha ama şöyle bi şey olmuştu sanırım pazartesi günüydü, bi anda karnımda iki farklı bebek var gibi bi şekil oldu (normalde hep sağ üst tarafta dururdu son zamanlarda poposu da sol alttaydı) sol alt ve sağ üst iki parça gibi eşimin de ödü patladı, yok artık bu zamana kadar fark edilmemiş olamaz ikiz değildir diye 😁 sanırım o gün falan oldu