Wicca Bsrgrss Bende zaman geçirmek için buralardayım.. 19 unda sen doğururken ben kontrolde olacağım ve ufaklığı görmek için bu sefer odana baskına geleceğim 😂 Az daha sabret..
Seymafatihakbulut Bende bahçeşehirde oturuyorum☺️İstinye liv e gidiyorum orda doğumumu yapacağım inşallah🤲
Heycanligebe Bsrgrss bende memnunum kaç haftalıksın bide oda süsleme için görüştünmü acaba ben dışardan getircem ama acaba sorun olurmu
Bsrgrss Heycanligebe 37+3 ben hastanede ki organizasyon ile anlaştım. Dışardan çok fiyat aldım ama yüksekti baya 🤷🏻♀️
Heycanligebe Bsrgrss ordakilerde bana pahalı geldi ben dışardan anlaştım arkadasım bakalım bende 35 im sanırım sezeryan olcam siz