Bsrgrss Ayseyucel İstinye Liv’de olacak Bahçeşehir’de cuma günü kontrolüm var 19 ocak da doğum gerçekleşebilir o kesinleşicek 😅
asilsmom Ayseyucel tabi öyle inanin ben daha pahalı saniyordum peki dogum ücretleri nedir biliyo musunuz
2cocuk2kopek Ayseyucel Baktim aslinda ama doğum fiyatları yuksek geldi bana susleme falanda disardan izin vermiyolar kendileri yaparsa falan. Oyuzden pek ısınamadım🙄😏
Bsrgrss Wicca 🤩 ooo basıldım😅 Yalancı sancılarla gecelerimi burda doğum hikayeleri okuyarak geçiriyorum😁
Wicca Bsrgrss Bende zaman geçirmek için buralardayım.. 19 unda sen doğururken ben kontrolde olacağım ve ufaklığı görmek için bu sefer odana baskına geleceğim 😂 Az daha sabret..