cerennko Merhaba anneler, nişanım geldi hastaneye gittik sancım çok çıktı ama açılmam yok neler önerirsiniz gittikçe sancılarım kendini hissettiriyor eve geri gönderildim
emineaycyilmaz cerennko Ilık duş alabilirsin merdiven içip çıkabilirsin kurbağa yürüyüşü öneriyorlar hurma ve ananas yiyebilirsin
Gulyldrm_44 cerennko sancı geldikçe çömel bacaklarını çok ayırma. Yine sancı geldikçe bir yerden tutunup popoya ağırlık verecek şekilde çömel. Yürü, merdiven in çık.
Esmasolmaz34 cerennko Rabbim bagişlasın inşallah 🙏 kaç haftalık yaptınız doğumu ve nişan olduğunu nasıl anladınız
cerennko Gulyldrm_44 çömelmelerde bel ağrım şiddetlendi biraz sol tarafa doğru uzandım yeniden hareketlere başlayacağım çok teşekkürler
Aselbelinay cerennko hurma doğumu kolaylaştırıyor bol bol yiyin ve sıcak duşta kalın suya oturtamazsanız bile o sıcak suyun değmesi yeter belden aşağı tutun sürekli sıcak suyu ve uzanmayın
ARZUMM35 cerennko bebeğinizin küveti varsa ılık su yapıp içinde kalın belden aşağı sürekli ılık su dökünün otuup kalkın sürekli benim doğum yaptığım hastanede öyle yaptırdılar küvete koymadılar ama pilates topunun üstüne oturttular otur kalk yapıyordum duşta ılık su ile açılmam hemen oldu bu sayede yarım saat içinde doğum yaptım
Gulyldrm_44 cerennko Rica ederim canım hayırlı doğumların olsun bir avazda kurtulursunuz inşallah 🌸❤️🥰
cerennko ARZUMM35 küveti var ama katlanir oldugu icin mumkun degil suan benim icin :) ılık suyu sık almalıyım o zaman teşekkür ederim
Aselbelinay Kubra912 hareket halinde olmak kolaylaştırıyor çünkü uzanınca ağrının şiddeti artıyor yani 3 Doğum yaptım 3 de öyle oldu sürekli hareket halinde olup duş aldım hurma yedim doğumu kendim yaptım diyebilirim o kadar kolaydı
cerennko Aselbelinay duşta ağrıyı çok hafif hissettim dediğiniz doğru 20 dkda bir ılık suya gireyim diye düşünüyorum
cerennko Gulyldrm_44 Amin İnşallah tüm hamişler için🥰 bir kez daha nisan geldi daha yoğun pıhtı gibi önce biraz yeşil sümüksü sonra kırmızı pıhtı gibi normal mi sizce
Gulyldrm_44 cerennko Normal canım, nişan geldiyse rahim ağzı yumuşaman da başlamış demektir. Sancıların ne alemde arada sıklığını say ki hastaneye gitme zamanı anlayabilesiniz.
cerennko 4ysegulec evet dogumu yaptim maalesef devlet hastanesinin gazabina ugradik ve ozel de sezeryanla kızımı kucağıma sağ salim aldım☺️