Acelyadamar23 Cnmm mutlaka bi endokrine görün değerin aman aman çok Yüksek değil ama 2-2,5 civarı olması daha sağlıklı gebeliğimi ilk öğrendiğimde tsh 8di çok ağlamıştım sonra düzene girdi 35.haftada maalesef ilacım bozukmuş bilmiyordum yine 8leri gördüm ve Doğuma kadar kendime hayatı zindan ettim bebeğime bişey olmuş mudur diye şuan bebeğim 55 günlük çok şükür hiçbir sıkıntısı Yok asla ihmal etme ama kendini de üzme