Acelyadamar23 ben de çok korktum ve hala da korkuyorum 😔 6. Haftada değerim 13 tü sonra 17 oldu daha sonraları da çok şükür hep 2 nin altındaydı 37 haftalık hamileyim bebeğime bir şey olur korkusuyla yaşadım tüm hamileliğimi Rabbim korumuştur inşallah 🤲🏻 Siz de içinizi ferah tutun Rabbim korusun tedavisi var inşallah düzelir her şey