Kivircik01 Seni öyle çok iyi anlıyorum ki..
Arkadaşım sandığım mahlukat onun çocuğunu sevdim diye sevmese keşke onun yok nazarı değer demiş öyle iclenmistim ki..
Her gören,kilodan mi olmuyor,kocanda mi sorun var,rahmin yağ bağlamıştır daha neler neler.Allah birgun hepsinin çenesini kapatıyor.Bebek olması içim esmaul husnanin sayıları var nette onu okuduğum ve çok ağladığım ay hamile kaldım.