_yeni1tazeanne_ ay bende de tuhaf şekilde 13. Haftamda çıktı. Böcek ısırığı gibi ve birçok yerimde çıktı. Bunun gibi sivilce şeklinde değil de geniş tahtakurusu ısırması gibi. Doktora gittm alerji dedi ama alerji ilacı yazamahiz hamilesin dedi. Geçer kendiliğinden dedi. 5 haftadır çıkmıyor yenileri ama eskilerini kasidigim için iz yaptı baya kahverengi şekilde iz kaldı. Yani kaşımayın. İlaçlar alerji yapabiliyor, sabredin doktora gidin ama kaşımayın