melanuur sutlukahve_ bende önümde eğdiriyorum kaldırıyom yok anlamadım ama ovulasyon tam pik onu öğlen yapmıştım idrar rengi kop koyuydu bunda su içtim içtim yapıyım diye eşimin isteği üzerine yoksa sabah yapacaktım
_Mother_ melanuur benimde dualarım seninle canım bende yeni gebeyim rabbim isteyen herkese sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşallah 🥰
melanuur Sevgi2023 o çizgiyi bir ben göremedim bakıyom bakıyom yok sanki ama diyorum ya saat 10 da yaptım idrar rengi çok seyrekti ondan mı diye düşünüyorum
melanuur sutlukahve_ regl olmadım ki bir de bundan 1 hafta önce leke falan geldi ben bu yüzden bu kadar emin gibi konuşuyorum 2-3 gün sürdü sonra normal beyaz akıntıya döndü
melanuur _Mother_ evet 3 gün sürdü önce kahverengi koyu kahve sonra da en son da açık pembemsi kırmızı kan geldi sonra da normal beyaz akıntı devam etti sabah da test yaptım negatif ben bu olaydan birşey anlamadım
melanuur _Mother_ yumurtlama nasıl olsun ki reglımın üstünden iki gün geçti adet olacağım zaman nasıl yumurtlama olur ki ama reglım çoook düzensiz 48-50 güne bir adet oluyorum