İki tane görsel atacağım biri öğlen yaptığım ovulasyon testi gebelikten şüphe ediyorum biri de erken gebelik
( erken gebelik testi )
( ovulasyon )
Ovulasyon bu kadar koyu çıkarken test neden negatif ama testi akşam yaptım saat 10 da ve idrar rengi falan çok seyrekti acaba ondan mı