Hulo2105 Betul-97 ben 32. Haftama girdim geçen hafta ütüsünü yaptın bebeğin işte hastaneye götürcekleri hurca koyuyorum kayınvalidem aradı görüntülü napıyosun diyo dedim çantaya başladım he erken diyo. Ya sanane kardeşim 31. Hafta erken mi ayrıca? Dedim belli mi olur belki erken gelir o zaman napcam ? He iyi diyo yani saçma salak yorum yapıyorlar sinir oluyorum ben 25. Haftada da yapabilirdim kime ne ?
Betul-97 Hulo2105 Bana da öyle diyordular şimdi de çantanı hazırla deyip duruyorlar ya bir anda doğum olursa hazırlıksız yakalanma diye. Bende içimden diyorum alışveriş yapma diyorlar ne olur ne olmaz diye şimdi de çanta diyorlar. Görümcemi dinlesem şimdi hiçbir şeyim yoktu ki çok sinir bozucu sürekli ne olur ne olmaz demesi ne kadar ayıp
Lovelovebaby Newmom1234 e bebekten sepet beşik aldım odası da var zaten orda da yaptırabilirim zaman zaman fazlasıyla yeter
Annesinin1tanesi Babymom07 fiyat olarak bktmzda çokta lazm bişe değil onun yerne 5 li hastane çıkışı daha kullanışlı olblir ama bn hatra bırakmk istedm kızmada kndi ellrmle yapmştm saklıyorum hala 🥰
elmaelmaelma Yavaş yavaş başlayabilirsiniz bence. Cinsiyetin değişme ihtimaline karşı önce cinsiyetten bağımsız şeylerle başlayın isterseniz. Banyo/bakım malzemeleri, beşik/park yatak, bebek arabası vs.
Babymom07 Annesinin1tanesi aa ne güzel bende istiyorum biraz pahalı diye vazgeçmiştim ama bakacağım 🥰