_Mother_ kesinlikle öyle annem diyor ki sen çok hasta olurdun ne abinle ne kardeşinle ilgilenemezdim seninle ilgilenmekten yemek yemezdin ağlardın kucağımdan inmezdin sürekli hastanedeydik derdine çözüm bulamadılar 8 9 yaşına kadar öyleydin der hatırlıyorum bende yani asla anneme rahat yoktu benden çok çekti meğer benim midemde ülser varmış ondan hasta olurmuşum yiyemezmişim yani tee 13 yaşında ortaya çıktı herkes hep anneme bu sana düşkün ondan öyle psikolojik hasta değil filan diyordu annemden ayrılayım diye beni 8 yaşında izci kulübüne yazdırdılar öğretmenlerim kamplara gelir arkadaşlarıyla olur biraz senden düşer demiş benim derdim başka ama onlar hep anneci olmaya bağlamış yani ufacıktım çadırlarda kampta anne diye karnımı tutarak ağlardım