Aden17 benim büyük kız ağlamadı doğar doğmaz sert bir şekilde bakış attı hiç gitmiyor o hali gözümün önünden ebe de noldu bizimi beğenmedin deyip poposuna vurunca ağladı diğer bebeğim sezaryen oldu bayılttılar beni onun için ağladımı bilmiyorum doğar doğmaz oksijen vermişler onu biliyorum sadece