Merhaba hanımlar 11 haftalık gebeyim ve ikinci gebeliğim 9 ay arayla hamile kaldım malesef ilki ölü doğumdu şuanda da hiç karnım brlirginleşmedi hele yatınca Dümdüz ister istemez panik oluyorum sizin tecrübeleriniz neler karnınız hangi haftada belirginleşmeye başladı acaba?