Melike658 canım ben dişimi bile çektirmedim iğne olduğumda kan aldırdığımda korkan birinin elini tutmak isteyen bakamayan biriydim bende 20 gün önce spinal anestezi ile sezeryan oldum. İğne yaparken falan hiç bişi anlamadım. İnsan o stres o korku ile bi saflaşıyo nolduğunu sana naptıklarını kestiremiyosun ameliyatta hiç bişi anlamıyosun. Sonrasında hafif acıların oluyo anestezi geçtikten sonra bol bol yürü ne kadar hareket halinde olursan o kadar çabuk iyileşirsin benim çocuğum yoğun bakıma alındığı için ben hiç yatamadım hastaneden çıktıktan sonra hergün hastaneye geldim şimdi 20 gün oldu ve sanki doğum yapmamış gibiyim kendi işimi yemeğimi yapıyorum bebişime bakıyorum doğum bu kadar kolay mı dedim wala.