Ilk 3 ay folik asit omurga acikligini onlemek icin, sonra kes dedi de ben kesmedim🙂) 20. Hafta itibariyle omega tavsiye ediliyor bebek beyni icin onemli o tarihlerden sonra artik beyin artik gelismeye basliyo zeka ,gormefilan falan.yani kullan bencede kesinlikle. Al ezcaneden basla yarin.bana test filan yapilmadi eksik mi fazla mi
Bilmiyom ama doktor direk bunlari
Anlattiydi.