Nurselin cnmm ıkınmayı düşünme bile ıkınma hissin kendiliğinden geliyor Yani doktor ıkın dediği için değil, bnm doktorum daha doğumhaneye gelmemişti ıkınıyordum ebeler hayır sakın ıkınma diyorlardı ama ben ıkınıyordum yani oluyor kendiliğinden ıkınma