Minigimgeliyor Englishteacher yok artık😂 ben evlenirken 300-350 gibi bişeydi. Her şey nasıl pahalı oldu böyle ya
Hacerr Englishteacher https://urun.gittigidiyor.com/ev-elektronigi/korkmaz-a-359-01-demkolik-elektrikli-caydanlik-mor-386958515?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=287660462639&utm_term=63521482732&ga_prodid=386958515&ga_merchantid=124313730&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclid=EAIaIQobChMIv5jU_anh3wIVCkPTCh3U7QnsEAQYAiABEgKLt_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Pinkyy Englishteacher içi çelik olanından al kuzum,marka olarak bana iyi gelen sana gelmez ama en sağlıklısı çelik olanmış ısındığı için plastikler zararlı..
Englishteacher Pinkyy zaten asla plastik bakmıyorum cam da sakar bi insan olduğum için benlik değil çelik alıcam altı da üstü de çelik olsun istiyorum. Aklıma yatan homend korkmaz fln var işte bu şans işi ya tamamen
Aliiss Englishteacher Karaca’nın cookplus markasınınkini kullanıyorum söylediğiniz gibi hepsi var mama bitki çayı ve normal çay ayarı 1.5 senedir kullanıyorum çok memnunum 💁🏼♀️
hohomoromu Englishteacher Ben arçeliğin gri renk çaycısını kullanıyorm uzun zamandr memnunmda sağlam 👍
Ozlemsvr Englishteacher Canım hepsi burada trendyolda felan çok güzel çaycı modelleri var istediğin marka da felan. Hem özelliklerini de görürsün... Benim var vestel ailem aldın kadara aldı bilmiyorum ama çelik çok rahat oluyo..
Batuska Englishteacher çayının tadını hiç beğenmiyorum sanki sallama çay gibi geliyor bana .bi iki denedim simdi sadece altını kettle gibi kullanıyorum.
Zeynpatak Englishteacher korkmazinkini kullaniyorm . Ayrica kettle im yok iki amacli kullaniyrum cok memnunum ölcüsü de buyuk misafir gelince cok iyi oluyor
haceryasar Englishteacher karacanınki güzel üstü cam olanlardan, çayı çok lezzetli oluyor aynı demlikteki gibi