Arelmom_ merhaba, eski yorumlarımı ya da gönderilerimi okuyabiliyor musun bilmiyorum ama yaklaşık 3 hafta bu kaşıntı belasıyla uğraştım. En son kalına kalına vücudumu kabartıp acillik oldum, ilk başlarda sadece ellerimde parmak uçlarımda vardı sonra el üstlerim kollarım karnım ayaklarım ayak bileklerim diye artarak devam etti. Acilde hemen allerji ilacı veriyorlar, ben serumla almıştım, şikayetlerim hafifledi (iki günde bir karaciğer enzimlerime vs bakılıyordu olumsuz hiç bir durum yoktu) sonradan demir ilacından olduğunu fark ettik. 20.haftadan beri gynoferon kullanıyordum hiç bi sorun yaşamamıştım sonra doktor (neden bilmiyorum) farklı bir demir ilacına geçtikten iki gün sonra önce ayaklarım ödem olmaya başladı, 3.gün falan da kalıntılarım başlamıştı. 10 gündür kullanmıyorum çok şükür yeni yeni düzeliyor