Arelmom_ canim ilk gebeligimde benim de ilk yapılan testimde karaciğer değerlerim düşüktü, kolestaz yok demişti dr.ama kaşıntı gecmeyince bir sonraki hafta değerler yükselmişti. Sakın ihmal etme, ısrarla tekrar bakalım de. İkinci gebeliğim ikinci kez gebelik kolestazi ile uğraşıyorum. Kesinlikle ihmal edilecek konu değil.