Ulku0225- Ozgis1s Doktorum bana meyveyi tamamen yasakladı tokluk 140 çıktığı için sadece yoğurt salatalık ve kuruyemiş yiyorum ara öğünlerde birde soğuk kahve içiyorum 😞